V rámci vedení účetnictví a daňové evidence nabízíme:
- kompletní zpracování a vedení účetnictví, dělení dle středisek
- zaúčtování převzatých účetních dokladů, lze on-line přímo ve Vaší kanceláři
- vypracování měsíčních závěrek (AJ)
- účetní poradenství srozumitelné pro klienta
- sestavení účtového rozvrhu účetní jednotky
- sledování zákonných a formálních náležitostí účetních dokladů a daňových dokladů k DPH
- vedení knih pohledávek a závazků, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta
- sledování sald jednotlivých účtů a jejich průběžné inventury
- vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest
- vedení evidence drobného a dlouhodobého majetku
- zpracování odpisového plánu
- vedení skladové evidence
- zpracování přiznání k DPH a KH, SH (u plátců DPH)
- sledování výše obratu pro účely zákona o DPH
- zpracování účetní závěrky včetně povinných příloh a inventarizace
- poradenství v prospěch klienta, daňová optimalizace
- sledování dosažení kritérií pro povinné ověření účetní závěrky auditorem
- zpracování přiznání k dani z příjmů právnických osob
- tisk měsíčních výsledků hospodaření dle požadavku klienta
- tisk konečných verzí zpracovaných účetních knih
- vyhotovení účetních knih v plně elektronické podobě ve formátu *.pdf, nebo jiném
- vypracování vnitřních účetních směrnic
- účast při kontrolách státních orgánů v sídle naší společnosti bez přítomnosti klienta
- zastupování klienta na úřadech na základě plné moci
- ukládání účetní závěrky do sbírky listin
- spolupráce při dotacích
- finanční analýza pro banky
- rekonstrukce účetnictví